Честит първи рожден ден, Scraggled Music!



На няколко пъти замислях какво точно да напиша навръх първия рожден ден на тоя блог. Ама само замислях, без реално да пиша нещо. Сега дори не си спомням повечето идеи, което ме навява на мисълта, че съм ебати неорганизираният човек.

И все пак, трябва да напиша нещо. Като например, че достигнах до извода, че щракането по клавиатурата за една година ми донесе много неща. Най-важното от тях е, че доста хора четат с интерес, дори да са пълни безумия.

Всъщност не мога да преценя дали 9-ти май или 10-май е по-подходяща дата за обявяване на първи рожден ден. Първата дата е на самата регистрация в blogger, а втората на доста аматьорската, чисто фенска дебютна публикация, а именно ревю за албума на Anti-Flag - The General Strike.Но понеже съм сигурен, че спамя във Facebook няколко дни с това, реших да е да днес - 9-ти май.

Няколко души са ме питали - какво означава името на блога - Scraggled Music. Може би сега е моментът да Ви открехна. Mr. Scraggles живееше на улица Perry Place в Джаксънвил, Флорида. И като казвам живееше, силно се надявам духът му да обитава още въпросния адрес.

Mr. Scraggles идва от думата scraggly, която има много значения. Поне така ми казаха. В случая той бе доста мърляв и изглеждаше толкова зле, че смъртта се страхуваше да го вземе. Много добре си спомням, когато някакъв пич от санитарната инспекция или както там се води онази служба, дойде да го прибере. Mr. Scraggles изигра ролята на "умрялата лисица" (в случая котка) и позволи да бъде уловен, но точно преди да бъде пъхнат в един от онези кафези, се изстреля към вечността със скорост, за която си мечтаят дори траш метъл китаристите.

Никога повече не видях Mr. Scraggles, а наскоро осъзнах, че единствената снимка, която му направих тогава, е изчезнала някак си от хард диска ми. Coincidence?! Не, Mr. Scraggles бди над блога, но не иска да бъде показван насам-натам. Болен до степен, до която той не можеше да се храни, той е живял дълги години там и се е приспособил. Почти съм сигурен, че причината е в това, че имаше огромни топки.

Scraggled Music също се приспособява. Защото също има големи топки да каже, че последните албуми на The Offspring, Bring Me The Horizon и Bad Brains са пълен ташак. Така че, ако има блог инспектори - внимавайте.

Наздраве, Mr. Scraggles!

Коментари

Популярни публикации