Аз, фенът: 11 въпроса с Тодор Първанов

Продължаваме с поредно интервю от рубриката "Аз, фенът", в която ви срещаме с музиканти, журналисти, блогъри, колекциоери, диджеи и т.н.

Петият ни гост е един от най-известните хора във Facebook - Тодор Unreal Първанов. Unreal идва от някогашата банда на Тошко, който сега иначе е вокалист на небезизвестните JFT и до миналата година и на True Story. Освен това, той е и диджей на партита, фестове, сватби и всякакви други събития, като в тази си роля има друг псевдоним DJ Pop CoЯе. Няма да е пресилено, ако кажем, че Тошко е най-върлият противник на чалгата в Интернет.

Scraggled Music: С коя песен най-често свързваш детството си?

Те са адски много, но тази която отеква в съзнанието ми и я мислех за "баси метъла" (не ми се смейте), е Self Esteem на The Offspring.

Scraggled Music: Коя беше първата касетка, която си купи/презаписа и слушаш ли все още този албум? 

Едно приятелче ми записа Smash пак на The Offspring, като и на самата касетка имаше малко The Black Album на Metallica и избрани хитове на The Prodigy от преди ерата The Fat Of The Land! Първият албум, който си купих, пак на касетка, беше пък Follow The Leader на Korn. Взех си го с няма такъв кеф! И да, още ги слушам ги всичките.

Scraggled Music: Коя група успя да промени мирогледа ти и отношението ти към музиката?

Една четирибуквена банда, която обобжавам до ден днешен и трудно бих се отказал от нея, а именно KoЯn. Текстовете, посланията, невероятният глас на Джонатан Дейвис, тежките рифове и мачкащият саунд - това бяха причините да се запаля толкова много по тях.

Scraggled Music: Какво си спомняш от първия концерт, който си посетил?

Ако говорим за първия изобщо, то той беше български - на бандите Insmouth & Fyeld в "O! Шипка". Тогава тъкмо беше се случила трагедията в "Индиго" и се наложи жената на Колето от Urban Grey (Надето) да ме вкара малко нелегално, но пък изживяването си заслужаваше! Оттогава дойде и мечатата ми да имам банда и да съм на същата тази сцена. Е, не успях да осъществя второто, защото за съжаление затвориха това иначе легендарно място. Ако говорим за чуждестранен концерт, малко след това бях на Machine Head в зала Фестивална (ако не ме лъже паметта). Велико беше. Така се запалих и по Caliban.


Scraggled Music: Ако си корабокрушенец на пуст остров и имаш възможност да избираш три албума, които да слушаш, кои ще са те?

3. Limp Bizkit - Significant Other
2. Linkin Park - Hybrid Theory
1. Korn - Issues

Scraggled Music: Има ли банда или изпълнител, за които никой не подозира, че слушаш и харесваш или просто те е срам да си признаеш за тях? Може да споделиш и само за конкретна песен.

Имам тъмен период от 6-ти до 7-ми клас, в който слушах чалга... aко това се брои, то значи наистина ме е срам, но се радвам че успях да оценя истинската музика. И не говоря само за метъла и рока, а и всички други стилове.


Scraggled Music: Ако имаш власт да забраниш на някоя група да свири и да издава албуми, коя би била тя?

И в продължение на предишния въпрос - бих затворил всички чалга дискотеки, без да ми мигне окото. Намразих я тая пошла култура... Иначе бих забранил групата Attila. Адски
некадърници са, дори и вие ги оплюхте в ревюто си на един от албумите им, а аз го прослушах, за да си потвърдя, че за нищо не стават наистина (бел ред. - вярно е, че го оплюхме, това е единственият случай, в който поставихме оценка 0,5/10).

Scraggled Music: Кой е най-недооцененият албум за всички времена?

Darwin's Waiting Room - Orphan и още подобни ню метъл бандички, които само аз си знам, хехе.

Scraggled Music: Кой е албумът (вероятно на твоя любима банда), който най-много те е разочаровал досега?

Linkin Park - A Thousand Suns. Mного ме заболя наистина и до ден днешен го анатемосвам и не искам да го приема. Тази банда трябва да звучи агресивно или поне с по-малко електроника. Като олдскуул фен на Meteora и Hybrid Theory за мен тия неща са недопустими!

Scraggled Music: Има ли банда, която винаги си искал да харесваш, но поради някаква причина, не можеш да намериш нищо специално у нея?

Мисля че има няколко такива, но гледам да харесвам всичко, защото все пак съм и DJ и не трябва да се влияя от собственото си мнение, особено по време на работа. Може би HIM няма да мога да харесам никога както и The Rasmus. Просто тия неща са ми адската гротеска, макар все пак ме грабват за малко с някоя песен... Съжалявам, ако някой фен се обиди, но знаете как е - всеки си има мнение, нали?!

Scraggled Music: Смяташ ли, че музикалните ревюта могат да променят отношението ти към даден албум или група?

Смятам, но в повечето, да не кажа всички, случаи, ревютата на даден албум съвпадат с моите оценки като фен. Винаги обаче давам втори шанс на албума и ако и тогава вече не ме грабне, никакви ревюта не могат да ме убедят, че "това всъщност става бре, меееен".

ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА:

Коментари

Популярни публикации