Аз, фенът: 11 въпроса със Стефан Андонов

В рубриката "Аз, фенът" продължаваме да издирваме интересни и различни гости и ще се опитваме да го правим, докато не се изчерпат всички меломани в България, хаха.

Следващият участник в лексикона се казва Стефан Андонов. От сравнително скоро той списва блога за екстремен метъл Djent Mag, чийто банер се вижда вдясно на нашия сайт. Похвално е, че Djent Mag има и английска, и българска версия - нещо, което ние в Scraggled Music нямаме време да си позволим. Освен блогър, Стефан е и китарист на варненската метълкор банда My Own Destiny. 

Scraggled Music: С коя песен най-често свързваш детството си?

Първият ми много смътен спомен е Roxette - It Must Have Been Love, едно време нашите много са я въртели, много велика песен, когато я чуя ставам моментално на 3 години.

Scraggled Music: Коя беше първата касетка, кояти си купи/презаписа и слушаш ли все още този албум?

Брат ми купуваше касетки компилации, ако ги помните, онези черните, на които се различаваше само цветът на текста, помня, че превъртах на The Prodigy - No Good. Първата, която пак той ми подари, беше на 2 Unlimited, не помня кой албум, ама го бяхме сцепили от слушане. От тези неща когато почне нещо по телевизията, се радвам адски много, но вече не е това музиката, която бих си пуснал.

Scraggled Music: Коя група успя да промени мирогледа ти и отношението ти към музиката?


А съвсем ме заби с този въпрос! Доста изпълнители са ми повлияли... това май стана с времето, след като бях изслушал адски много музика и прочел адски много лирики. Да съм честен, май Rage Against The Machine са ми повлияли най-много да възприема изкуството като оръжие, няма да пояснявам, то се знае защо.

Scraggled Music: Какво си спомняш от първия концерт, който си посетил?


Оф, не помня, хаха, ама помня, че ходех да слушам участия на Wrong Decision (една адски яка метълкор банда от Варна), беше си мазало, мизерийки... сещам се, че след някой от концертите, един от китаристите на две ракии ми предложи да ме учи да свиря. Определено тази вечер промени живота ми. Ама първият концерт, на който си бях с идеята, че отивам да видя нещо голямо, беше Scorpions в Каварна... преди 10 години някъде.

Scraggled Music: Ако си корабокрушенец на пуст остров и имаш възможност да избираш три албума, които да слушаш, кои ще са те?

Pink Floyd - The Division Bell
Стефан гледа на живо в Будапеща едни от любимците си Killswitch Engage
Killswitch Engage - As Daylight Dies
Periphery - Juggernaut: Alpha/Omega

Scraggled Music: Има ли банда или изпълнител, за които никой не подозира, че слушаш и харесваш или просто те е срам да си признаеш за тях? Може да споделиш и само за конкретна песен.

Еми не ме е срам от нищо, ама хората биха се учудили, когато кажа, че харесвам на Coldplay старите неща и Lady Gaga, но чак да си ги пускам, не.

Scraggled Music: Ако имаш власт да забраниш на някоя група да свири и да издава албуми, коя би била тя?


Five Finger Death Punch, Godsmack, Disturbed - тези банди повтарят един и същ албум със всяко следващо издание... срамота.

Scraggled Music: Кой е най-недооцененият албум за всички времена?

Адски са много, хората не оценяват истински добрата музика.

Scraggled Music: Кой е албумът (вероятно на твоя любима банда), който най-много те е разочаровал досега?

Parkway Drive - Ire. Има една хубава песен, другото е комерс, още ми е разбито сърцето от този албум (бел. ред. - в контраст с мнението на Стефан, нашият автор Вичо го обяви за албум номер 1 на 2015 година).

Scraggled Music: Има ли банда, която винаги си искал да харесваш, но поради някаква причина, не можеш да намериш нищо специално у нея?


Едно време имах някакъв проблем с това да се опитвам да харесвам банди. В момента мисля, че е тъпо, а истината е, че обикновено хората се опитват да харесат нещо и си кривят душата, само и само да не обидят някой приятел (или защото има лош вкус, хаха бам!). Аз лично дяволски много мразя някой да го прави с мен, бъдете искрени бе, хора! Като нещо не ви кефи, кажете си и нека да бъде БХ (бел ред. - трябваше да гугълна какво значи БХ, оказа, че е някакъв варненски лаф за "боли ме х*я").

Scraggled Music: Смяташ ли, че музикалните ревюта могат да променят отношението ти към даден албум или група?

Ами ревютата помагат доста на малките банди според мен лично, но доста сайтове паразитират около информация за големи изпълнители, смятам, че е редно да се подкрепят малките изпълнители, по-яки са и са по-истински и винаги можеш да им пишеш... представи си, отговарят, защото не им пишат 13124324 фена да ги псуват или да ги боготворят колко са големи.

ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА:

Коментари

Популярни публикации